Monday 17 December 2012

MAKEUP : ELIANTO

 makeup oh makeup..... setiap wanita mesti mahukan kecantikan. kalau nak cantikkan diri anda, mestilah bermakeup. itu hanya untuk kecantikan luaran saje. untuk dalaman pula kenalah melakukan ibadah & jangan ada perasaan iri hati terhadap orang lain. nescaya hidup anda tenang, ceria & bahagia.
ok2 nak cerita sikit, sebenarnya terlalu happy ni, tanggal 15.12.12... hari yang mengejutkan. en suami telah menghadiahkan saya set makeup ELIANTO. wow sungguh tak ku sangka. walaupun ia tak berapa mahal, tetapi ia sungguh berharga (mana taknya, en suami bagi.... selalunya kena beli sendiri). 

ELIANTO MAKEUP
ni salah seorang model yang saya touchup. mukanya memang dah cantik. cuma touch sikit2 jer. 

 ELIANTO oh ELIANTO. lepas ini ,bolehlah saya memulakan berniagaan dalam andaman pula. wah2... skrg ni otak hanya fikir nak buat businesss jer kan...
tengah touch makcik saya yg umur lbh kurang sama. mukanya memang senang nak touchup bab bersih takder jerawat @ kesan jerawat 
 
yg ni selalu jadi model saya....
jom cuci mata..... lalalalala...



model ini selalu tak ketinggalan.... hahaha... poyokan...

No comments: